خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مرورگر جدید مایکروسافت به نام Edge، یکی از رقیب های کروم، آماده برای دانلود!

مرورگر جدید مایکروسافت به نام Edge، یکی از رقیب های کروم، آماده برای دانلود!

شرکت مایکروسافت سال گذشته را صرف هوشمند سازی و تکمیل امکانات مرورگر edge کرد و اکنون شرکت به این نتیحه رسیده است که مرورگر به اندازه کافی آمادگی لازم را داراست. روز چهارشنبه مایکروسافت بر چسب بتا را از مرورگر edge جدا کرد و هم اکنون می توانید این مرورگر را از وب سایت مایکروسافت دانلود کنید.

مرورگر edge که در سال 2015 معرفی شده بود به دلیل عدم سازگاری با وب سایت های مختلف محبوبیت چندانی به دست نیاورد. نسخه جدید مرورگر Edge یک تغییر اساسی را نشان می دهد. که عدم سازگاری با وبسایت های مختلف تا حدود زیادی برطرف شده است. جو بلفیور (Joe Belfiore)، معاون رئیس شرکت مایکروسافت برای ویندوز در یک پست وبلاگ نوشت : "نسخه جدید مرورگر Edge اکنون برای بارگیری در تمام نسخه های پشتیبانی شده از ویندوز و OS در بیش از 90 زبان موجود است."

تغییر دادن به Chromium - تصمیمی که قبلاً توسط توسعه دهندگان سامسونگ ، Brave ، Vivaldi ، Opera و دیگران گرفته شده است - تأثیر بیشتری بر دیدگاه گوگل برای وب می دهد. این شرکت های بزرگ با گوگل همکاری می کنند ، اما گوگل هنوز هم در مقایسه با سایر موتورهای مرورگر ، موزیلا فایر فاکس و سافاری اپل (Apple's Safari) ، تأثیرگذاری گسترده ای دارد. 

با توجه به این که مانند اکثر مردم از مرورگر کروم استفاده می کنید ، احتمالاً متوجه مشکلات سازگاری مرورگرتان با وب نیستید. اینک سوال این است که چرا به مرورگر Edge تغییر دهید؟! از دیدگاه مایکروسافت دو دلیل وجود دارد یکی بهره وری بیشتر و دیگری حریم خصوصی. بهره وری با ویژگی هایی مانند مجموعه ها ارائه می شود ، به شما امکان می دهد اطلاعات زیادی را از وب سایت های زیادی جمع آوری کنید زیرا برنامه ریزی سفر ، تحقیق در مورد مطلبی یا در غیر این صورت وب گردی عمیق تر است. مرورگر Edge همچنین با فناوری ورود به سیستم مایکروسافت که در مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد ، ارتباط برقرار می کند ، بنابراین اطلاعات ورود به سیستم Edge همان ایمیل شماست. در مورد حریم خصوصی ،مرورگر Edge با تلاش برای مسدود کردن لیستی از سایتهای شناخته شده که شما را به صورت آنلاین ردیابی می کنند ، رویکردی مشابه Firefox موزیلا در پیش گرفته است. این مربوط به فناوری ضد ردیابی اپل است که قبلاً در Safari و Brave نیز وجود داشت. گوگل کروم در مورد حریم خصوصی تا حدودی کارایی به خصوصی ندارد. اما گوگل تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی مرورگر انجام داده است.

کایل پلوگ (Kyle Pflug)، مدیر ارشد محصولات Edge ، در چهارشنبه گذشته نوشت: "ما طی هفته های آینده مهاجرت مشتریان ویندوز 10 به نسخه جدید Edge را آغاز خواهیم کرد."

با گذشت زمان ، شرکت مایکروسافت به ویژگی های مرورگر Edge می افزاید ، و روش های جدیدی برای شاخص بودن را در اختیار کاربران قرار می دهد. امروزه فقط تعداد معدودی از این ویژگی ها وجود دارد ، مانند امکان تماشای ویدیوی 4k (فقط در ویندوز 10) یا یادداشت کردن PDF ها با قلم.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده