خرید از سراسر دنیا


» ساعت کپی رایت اپل واچ با قیمت شگفت انگیز 22 دلار!

ساعت کپی رایت اپل واچ با قیمت شگفت انگیز 22 دلار!

به نظر شما یک ساعت هوشمند ارزان قیمت چقدر می تواند خوب باشد؟ در واقع اگر بتواند انتظارات شما را برآورده کند خوب است. سازندگان این نوع از ساعت ها معمولا ادعا می کنند که کلیه ویژگی های یک ساعت هوشمند را در ساعت می گنجانند از جمله برنامه ریزی  تناسب اندام ، نظارت بر ضربان قلب و غیره اما اغلب ثابت می شود که آن گونه که باید این مشخصات را ندارند. برای مثال، شاید شما انتظارتان از یک ساعت هوشمند مناسب این است که زمان را اعلام کند، پخش موسیقی بر روی تلفنتان را کنترل نماید و شما را از چیز هایی مانند تماس ها، قرار های ملاقات و پیام های متنی مطلع سازد.

با توجه به این موضوع، شرکتsmartwear tech  ساعت اسمارت واچ ID205 را به قیمت 22.54 دلار ارایه می دهد. علت این نامگذاری می توان گفت، ID205 در واقع نام سازنده این ساعت است اما در برند ها و مدل های مختلفی فروخته می شود. دارای صفحه نمایش مستطیلی شکل 1.3 اینچ لمسی که دارای یک نوار پلاستیکی اطراف آن می باشد. این ساعت شبیه به ساعت Amazfit Bip  می باشد با این تفاوت که مثل آن صفحه نمایش همیشه روشن ندارد ولی بسیار روشن تر و واضح تر از آن است. بر خلاف برخی از ساعت های ارزان قیمت، صفحه نمایش این ساعت در خارج از خانه نیز قابل خواندن است.

مزایای ساعت ID205:

-صفحه نمایش: بزرگ و روشن، در فضای باز قابل مشاهده است.

-اعلان ها: این یکی از ویژگی های اساسی ساعت های هوشمند است و می توانید در این ساعت اعلان ها را برای حدود 10 برنامه جداگانه تغییر دهید.

-سادگی: این ساعت به سادگی و در هر زمانی قابل استفاده است.

-متفرقه: دارای ویژگی های مفیدی از جمله کنترل های پخش موسیقی، کنترل های تنفس و ضربان قلب، کرنومتر، حالت های کم مصرف و حتی عملکرد چراغ قوه

معایب:

-شکل ظاهری: شبیه Bip مانند ساعت های پلاستکی ارزان قیمت به نظر می رسد.

-بدون جی پی اس داخلی: در عوض توانایی جمع آوری داده از تلفن همراه را دارد.

-زاویه دید محدود

-کاملا ضد آب نیست: اگر چه سازندگان ساعت نماد مقاومت در برابر عرق و باران را دارد، اما کاملا ضد آب نیست به این معنی که نمیتوان در حمام یا استخر استفاده نمود. این مورد در تضاد مستقیم با توضیحات اصلی روی محصول است.

این ساعت می تواند جایگزین مناسبی از ساعت های سامسونگ گالکسی (Samsung Galaxy Watch)  و اپل واچ (Apple Watch)  برای کسانی که خواهان ساعت هوشمند هستند ولی با توجه به قیمت این ساعت ها توان خرید آنها را ندارند.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده