ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پایان کار سیستم عامل ویندوز 7 برای کاربران

پایان کار سیستم عامل ویندوز 7 برای کاربران

بالاخره روز معین شده فرا رسید و شرکت مایکروسافت به طور رسمی پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 7 را پایان شده اعلام نمود. این مطلب نباید برای کاربران سیستم عامل ویندوز تعجب آور باشد. از سال 2009 میلادی که اولین نسخه ویندوز 7 منتشر شد، شرکت مایکروسافت تعهد پشتیبانی 10 ساله این سیستم عامل را برای کاربران داده بود.

از تاریخ 14 ژانویه یا به عبارتی پایان روز سه شنبه 25 دی ماه 1398 شرکت مایکروسافت هیچگونه پشتیبانی فنی و به روز رسانی های نرم افزاری را برای سیستم عامل ویندوز 7 ارایه نمی دهد. در همین راستا این شرکت مردم را ترغیب می کند که سیستم عامل های خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند تا رایانه شخصی خود را ایمن نگه دارند. (اگر کاربر سیستم عامل ویندوز 8.1 هستید، پشتیبانی شرکت مایکروسافت از آن در تاریخ سال 2023 به پایان می رسد)

شرکت مایکروسافت برای هر نسخه از سیستم عامل که ارایه می دهد به دنبال آن حداقل 10 سال پشتیبانی از آن را برای کاربران مهیا می سازد و این پشتیبانی شامل به روز رسانی های امنیتی و برنامه ای و مباحث آنلاین و کمک های دیگر می باشد.

سیستم عامل ویندوز 7 در اکتبر 2009 منتشر شد، بنابرین چرخه عمر 10 ساله آن به پایان رسیده است. ویندوز 10 در سال 2015 عرضه شد و پشتیبانی از آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز در سال 2025 پایان می یابد. ولی این مطلب به این معنی نیست رایانه شما که دارای سیستم عامل ویندوز 7 می باشد، متوقف خواهد شد، کار خود را ادامه می دهد ولی شرکت مایکروسافت تعهدی برای به روز رسانی های امنیتی یا رفع مشکلات و پشتیبانی فنی برای هرگونه مشکل را اریه نمی دهد. بنابرین کامپیوتر شما در معرض خطر بیشتری از ویروس ها و بد افزارها قرار خواهد گرفت.

هیچ کس نمی تواند شما را وادار به ارتقاع سیستم عامل خود از ویندوز 7 به ویندوز 10 کند. اما انجام این کار بسیار خوب است و دلیل اصلی آن امنیت رایانه و اطلاعات شماست. سیستم عامل ویندوز 10 داری آنتی ویروس داخلی (Windows Defender Antivirus)می باشد که برای جلوگیری از ورود انواع بد افزار ها و نرم افزارهای جاسوسی که از طریق وب سایت های مختلف، ایمیل و برنامه ها تعبیه شده است. همچنین سیستم عامل ویندوز 10 دارای ویژگی قفل دستگاه از طریق شناسایی چهره وت سنسور اثر انگشت را دارد. همچنین دارای سرویس(Find My Devise) که توانایی قفل و یا پاک کردن اطلاعات از راه دور و موقعیت یابی دستگاه را دارد. 

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده